Usługi

Weterynarz w Lesznie, który w kompleksowy sposób zadba o zdrowie Twojego zwierzęcia – to właśnie Leszczyńskie Centrum Weterynaryjne MISIU. Diagnozujemy, przeprowadzamy najważniejsze badania, leczymy. Specjalizujemy się w opiece nad psami, kotami oraz gryzoniami. Doskonale wyposażony gabinet pozwala na prowadzenie pacjenta kompleksowo oraz na dokładne monitorowanie jego stanu zdrowia. Posiadamy doświadczenie w leczeniu bardzo trudnych przypadków i długiego leczenia rozłożonego w czasie.

Świadczymy kompleksowe usługi, takie jak opieka weterynaryjna małych zwierząt. Posiadamy doskonale wyposażony gabinet weterynaryjny w Lesznie.

Leczymy choroby zwierzęce, które wymagają interwencji chirurgicznej. Przeprowadzamy zarówno zabiegi planowane jak i nagłe.

Jeśli zwierzę odczuwa ból podczas spaceru czy zabawy, jest niespokojne, zniechęcone do działania, być może potrzebna jest pomoc ortopedyczna.

Przeprowadzamy pełną diagnostykę oraz leczenie schorzeń układów i narządów wewnętrznych zwierząt, w szczególności psów i kotów.

Holistyczne podejście do leczenia pacjenta jest dla nas kluczowe. Specjalizujemy się w kilkunastu obszarach weterynarii, które wykorzystujemy każdego dnia.

Najwyższej jakości sprzęt, jaki posiadamy, jest niezbędny do postawienia właściwej diagnozy i skutecznego leczenia każdego pacjenta.

Przeprowadzamy kompleksowe badania i diagnostykę. W naszym Centrum Weterynaryjnym posiadamy również doskonale wyposażone laboratorium.

Najlepiej zadbamy o serce Twojego zwierzęcia – wykonujemy szereg badań, by jak najszybciej postawić diagnozę.

Leczymy choroby skóry, infekcje, które mogą być spowodowane zarówno alergiami, jak i chorobami zakaźnymi.

Jak wiadomo, lepiej zapobiegać niż leczyć. Dlatego w naszym Centrum nie tylko leczymy, ale także prowadzimy działania profilaktyczne.

Zapewniamy najlepszą opiekę oraz miejsce, w którym Twój przyjaciel będzie czuć się dobrze i bezpiecznie.

Czy warto iść z psem do fryzjera? Odpowiadamy z pełnym przekonaniem: oczywiście! Twój pies będzie piękny i szczęśliwy.

Play Video